Bingo lotto, uppsittarkväll.

Det här var ju väldigt lyckat, jag hade ju betsämmt att öppna den här bloggen igen och uppdatera den bättre än den jag hade förut och det gick kanske inte så bra, men jag bloggar ju nu. Alltså bättre sent än aldrig!

Men iallafall, idag på schemat låg det:
*Julpynt & städning
*Klä grannen
* Köpa den sista paketet
*Sätta upp den nya brevlådan
Och det jag gjorde var:
*Klä grannen
*Sätta upp lite julpynt i rummet
*Satte upp brevlådan (som jag har gjort!)

Så resten av dagen spenderade jag tiden att kolla på tv, där jag såg på Circus Maximum som firade 25 års jubileum, dom har verkligen talang, jag gilla dom där yang team eller vad dom kallade sig mest dom var sjuk duktiga, var det nån mer som såg på det?
Och sen vid 19.00 så kom mormor & morfar hit på lite julmat så nu sitter dom och kolla på Bingo Lotto med Lotta Engberg och dricker glögg, medans jag sitter vid datorn och dricker glögg, Det där med bingo lotto har aldrig riktigt vart min grej, ser liksom inte det roliga med det. Men jag kanske ska vara lite social och stänga av datorn och sätta mig i soffan hos dom andra?,,... Jo det får bli så!

God Natt, och så hörs vi imorrn då det e JULAFTON! =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0