Fryser

Shit vad det är kallt ut här e det - 8 grader, jag,mamma och pappa var ute på en promenad och mina kinder frös ihjäl men det är lite också för när jag var 6 - 7 år gammal så var jag och familjen och släktningarna i sälen och jag gilla inte att åka upp för bakarna och så och då börja jag gråta och eftersom det var så kallt där så blev jag skit kall om kinderna och då fick jag en frostskada i kinderna så det är därför jag fryser så lätt i ansiktet/kinderna.
Men nu sitter jag här och funderar vilka program det är jag ska se på ikväll för kl. 21.00 är det Burn Notice på 6:an och samtidigt går Mission possible 3 på 4:an och sen efter Burn Notice kl. 22.00 så är det filmen Smekmånad och jag vill se på alla dom tv-programmen, men det får bli att jag bläddrar runt bland programmen, det har funkat förut så det fungerar idag också. Men ärligt talat så är det störande när alla prgram går samtidigt man vill se på.

Men skit samma, det kommer bli skit bra, så här kommer det jag köpte idag!:


Alla 3 tröjorna är köpta på goldmind och tsm kosta dom 600kr, men fick dom för 400kr (det var 3 betala 2.) men dom är sjukt snygga.

Och den här köpte jag på Team Sportia 100kr.

Thihi, men om vi inte hörs mer idag så hörs vi imorrn ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0