Godis, presenter och sällskapapsresan!

Nu sitter jag här vid datorn och lyssnar på musik och gästerna har precis gått hem, blev en bra kväll.
Rubriken stämmer in på det jag har gjort i eftermidda och kvällen, innan jag skulle titta på brudens far 2 så sa mamma att jag skulle hjälpa henne att baka julgodis och det blev faktiskt skit bra så länge vi inte använder ugnen så blir det bra (när jag & mamma bakar i ugnen så blir det alltid konstigt elr dåligt!) men vi gjorde bara ischoklad och riscripes elr vad fan det nu heter. sen kom gästerna och då åt vi lite julgröt och annat smått och gott sen blev det sällskasresan 1 när dom e på Gran Canaria! dom filmerna e ju inte bara lite roliga, shit asså man skrattar varje dag, tyvärr så kom inte lilleman han hade feber =( men hoppas han blir bra snart. och såklart blev det present öppning., alltid lika roligt.
Men måste snart gå och lägga mig, mitt schemma e fullpackat imorgon så det är lika bra att vara utvilad! mer om det imorgon.

Här kommer lite bilder från idag;


Ischokladen i hjärtformar.

Ris grejjsimojsen :P

Lisa och jag!

Sen var det paketöppning! =)

Men nu ska jag gå och nana ,. puss.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0