Gott nytt år!

Lite tidigt att säga Gott nytt år än, det är ju några timmar kvar.
Idag så har jag och mamma vart på jätten och köpt godis och sånt tills ikväll då vi ska till mammas kompis och hennes familj och fira nyår! Vi gör det varje år fast nästa år är vi hemma hos mig.
Och just nu sitter jag här och lyssnar på Tokio Hotel och har precis sminkat mig och gjort klart mitt hår så nu är det bara att hitta på en bra outfit, skulle egentligen haft en svart kläning men ändra mig så jag ska nog ha byxor och en linne eller nått liknande, jag antar att jag inte kommer blogga nått mer idag men kommer ta bilder som jag lägger ut imorgon.

Gott nytt år gott folk! =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0