Städat gaderoben.

Sorry för en dålig uppdatering men nu under jullovet kan det nog bli lite taskiga uppdateringar för man sitter nog inte vid datorerna hela dagarna då. Men jag ska försöka att blogga varje dag.

I julklapp fick jag en massa saker som t,ex britney`s och x-tina`s nya skivor, dom är as bra verkligen. Och sen så fick jag x-box med Lips så jag har sjungit väldigt mycket den senaste tiden, =) Men jag har faktiskt blivit bra på låtarna jag aldrig hört förut, men idag så har jag vart i stan och kollat på mellandagsrean och där hitta jag 3 snygga t-shirtar och 1 svart tröja och när jag kom hem så rensa jag gaderoben totalt har inte gjort det på 2-3 år så det var på tiden så det som var för litet/det jag inte ville ha kvar, och det sjänker jag till rädda barnen.
Och dom andra dagarna så har jag vart i Sjuntorp och Uddevalla. Och kollat lite efter kläder och så men hitta inget förutom idag då. 

/becca 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0