090207

God Morgon!

Pappa väckte mig för en liten stund sen, inte önskat vill bara lägga mig i sängen och sova igen, men icke!
Men han var snäll och satte på datorn xD brukar alltid sitta lite vid datorn när jag har vaknat...

Idag så är det första delen av Melodifestivalen i Göteborg och då skall ju dom här vara med:
 Nina Söderquick
Jonathan Fagerlund
Shirley Clamp
Scotts
Emilia
Alcazar
Caroline af Ugglas
Marie Serneholt

Jag tyckte det vara hyfsat bra artister i år, det har funnits bättre ;P haha
Ska ni se på Melodifestivalen? :)
Jag ska nog se lite men jag vill inte missa "rosa pantern" som går på 4:an 21.30, Haha


Kommentarer
Postat av: salem

haha vad kul att du ska till globen och träffa Brittan:D

2009-06-15 @ 14:28:49
Postat av: salem

haha vad kul att du ska till globen och träffa Brittan:D

2009-06-15 @ 14:28:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0