090209

Hola!

Hur är det? Själv är det fint, vi slutade 25 minuter tidigare idag i plugget för att läraren skulle på möte, så det var bra :) hihi.
På lunchen börja jag, Hanna och Annica prata om vad som skulle hända om man var för underviktig, En bit in i konversationen.
Jag: Men vad händer, man åker väl in på sjukhus?
Annica: Nää, man får dropp!
Hanna: Men det blir man ju smal av!
Jag: Man får väl ett matschemma och sen prata med folk på sjukhuset?
Hanna: Aaa, eller också bli inlagd!
Annica: Man får ju dropp.
Hanna: Jaa, och det får man på sjukhuset!
Annica: Nää, man får ju dropp!
Jag: Ja, men man får väl droppen på sjukhuset och inte på polisstationen?
Annica: Jahaa
Jag och Hanna: *skrattar*
Hanna: Så dum är du! 

Det låter mycket roligare när man hör det, än det är att läsa det  xD Sen var det inte det roligaste man kunde prata om ;P

Iallafall hörs sen :)<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0