090216

Nu på förmiddagen så har jag och pappa åkt runt och kolla efter praoplatser eftersom dom två veckorna börjar närma sig. Och jag fick en praoplats :) fast jag ska bara vara där första veckan och på måndag ska jag upp till syv och prata med henne om en annan praoplats ;) som man tydligen skulle prata med henne om.

Eftersom jag har spanska prov nästa fredag så har jag en känsla av att jag ska sätta mig ner och börja med den, det är ändå tre kapitel man ska kunna, men har jag lust till det? ... Ehm NEJ!
Aja vi får se hur det blir.


Har börjat fundera om jag ska köpa en kalender, det är ju rätt bra att ha en faktiskt.

Kram<3

Kommentarer
Postat av: thess

fin blogg:P

2009-02-19 @ 16:36:41
URL: http://delikathess.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0