090220

Just nu är jag sjuk (magsjuka)  :( För i onsdags eftermiddag efter middan så åkte jag och pappa till video affären och då fick jag j*kligt ont i magen och det blev bara värre och värre så när jag kom hem tog jag en alvedon men det hjäpte inte och sen vid 21.00 tiden så spydde jag :( och då spydde jag hela natten och igår så sova jag hela tiden och gjorde ingenting jag bara låg i sängen och åt nästan ingenting heller, så idag mår jag lite bättre är fortfarande lite trött och varm men jag spyr inte längre iallafall även om det kännas att jag kommer göra det snart, så det är därför jag inte har skrivit något. Inte så kul att läsa när någon skriver hur mycket den har spytt osv. men det är det som har hänt dom här tre dagrana.
Egentligen skulle jag och pappa till Gbg idag men var tvungen att ställa in det för att jag inte orka!! FAAN! Jag har bara haft magsjuka en gång och det var när jag var 5 och så var jag tvungen att få den nu???!!
Men nu måste jag sluta, kan sitta och skriva här hela dan nu ;P


Kram<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0