dålig uppdatering

Hej.

Känner att jag inte håller det där med att uppdatera bättre, men igår var jag inte hemma, första var jag med en kompis på innovatum :) Sen kom morfar och hämta mig och då åkte vi till stan där vi åt på max, sen hem till mormor och efter en stund där kom mamma och hämta mig och då skulle vi till stan igen(!) och fixa lite saker och sen när jag var inne på datorn var jag bara inne 15 minuter eller nått för sen börja mästarnas mästare.


Idag så åkte jag och en kompis till torp :) Och då tänkte vi "vi kommer hitta jätte mycket och fina kläder" men det ända vi köpte där var kalendrar! det var nått konstigt med oss idag vi hade lite beslutångest om det var nått vi hitta och sen hitta vi inget som var snyggt. Bättre lycka nåsta gång :)


Nu ska jag kolla lite på OTH boxarna innan middan!
Ps. Lägger upp "veckans låt" senare.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0