Melodifestivalen

Jag tyckte nog att det var lite tråkig för att vara första "avsnittet" 2009, men det kanske tar sig på slutet. ;P

Nina Söderquist - Tick Tock: Den här låten var rätt kass! Kläderna passa inte in i låten, låten var inte bra och hennes röst var heller inte den bästa.

Jonathan Fagerlund - Welcome To My Life: Den var lite söt, delar av låten var bra men ändå nej! Jag tror inte det skulle passa in i ESC!

Shirley Clamp - Med hjärtat fyllt av ljus: Samma stuk på alla låtar hon har sjungit, och hennes röst var lite falsk igår, rätt tråkig låt.

Scotts - Jag tror på oss: Har aldrig gillat scoots och kan inte säga att jag gör det nu heller, låten var lite tråkig och kändes mer "dansband" än melodifestivalen.

Emilia - You`re My World: Jag lyssna väldigt mycket på henne när jag var mindre " I´m a big big girl in...", och jag tyckte låtan var väldigt bra passa hennes röst också.

Alcazar - Stay The Night: Jag gilla den låten, det var ju väldigt mycket Alcazar men låten var jättebra. och det var kul att dom hade så färgglada kläder, även fast dom inte var dom snyggaste.

Caroline af Ugglas - Snälla Snälla: Öhh.. vad det än sång överhuvudtaget? det ända man nästan hörde var "snälla snälla snälla.." men hon verkar snäll iallafall.

Marie Serneholt - Disconnect me: Det var lite disco sväng eller vad man ska säga, jag gilla låten, synd att hon inte gick vidare!

Programledaren Petra: Hon kunde nog har skippat lite av skämten, men annars gjorde hon ett bra jobb!


Till final gick: Emilia och Acazar.
Andra chansen: Scoots och Caroline af Ugglas.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0