Tog en liten "bloggpaus"!

God morgon.

Den här veckan har det inte hänt så mycket, skola och så.

Igår så var det Let`s dance som jag tyckte var bra, Nicklas jive var väldigt bra, och det var bra att Carl-Jan åkte ut, jag menar han kan inte ens dansa! Sen så tyckte jag att det var lite störrande att dom prata om Nicklas och Laila`s förhållande hela tiden, det är deras privatliv man behöver inte göra så stor grej av det! Så jag tyckte faktiskt att det var lite taskigt.


Bild lånad av tv4.

Iallafall idag så ska jag och pappa på tatuerarmässan som är idag :) det kommer tatuerare från lite här och var och det ska faktiskt bli kul att åka dit och kolla :) Har alltid gillat tauteringar och sånt.
Sen ikväll ska vi fira mamma så det kommer komma hennes kompisar och deras barn, hoppas det blir kul.

Hörs sen, kram<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0