Friluftsdagen

Hej

Idag så hade vi friluftsdag så då fick man välja vad man vill göra på förmiddagen och eftermiddagen, och vi valde skridskor och bad.
Så dan börja med att kl.9.00 skulle man vara på skridskobanan och jag är inte så duktig på att åka skridskor så jag hållde mej vid sarien (stavning!) delar av tiden som vi var där men mina fötter frös till is, det var så kallt. Så där var vi ungefär till 10.45, sen gick vi vidare till stan för att käka på max innan vi skulle till badhuset och det var skit kul på max vi sa och gjorde saker man kunde missuppfatta och sånt, sen 12.30 gick vi in på badhuset där vi bada och satt i bubbelpoolen i 40 minuter om inte mer och bara snacka sen så blev det även lite seriöst snack mellan oss tre och sen drog vi till stan igen där vi kolla och prova kläder såå tog vi bussen hem och när jag kom hem så stod pappa i dörr öpnningen och då skulle vi åka igen men nu är jag hemma och har hunnit äta och pluggat på spanskan och engelskan, Jo just det, den där spanska läxan jag plugga på den i onsdags eller när det var och nu när jag gick in på skolans hemsida såg jag att jag hade pluggat på fel sidor! Snacka om att man blev irreterad. Haha


Ni ska väl också se på handbollen idag?! Sverige-Kroatien, kl.20.30 på 4:an


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0