Konfalägret

Konfalägret va lite halvkul vissa saker var roligare än andra men jag börja faktiskt tveka om jag ska fortsätta men vi få se lite mer imot sommaren, på själva konfalägret lekte vi lekar, konfermandledarna berättade lite om sitt yrke och sånt där vi åt väldigt mycket, tyckte det var lite överdrivet men men, det var det vi gjorde, jag följde också med Hanna på en skrining tävling på lördagen, var svin kallt frös fötterna av mig, men hon gjorde två nya person bästan så det var bra, Grattis!! :) Glömde att jag hade kameran med men tog två bilder och det var när Hanna platta håret, och i rummet i ena gaderoben så var det ett handfat och en spegel, skit coolt!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0