Ny design & back to hell!

Japp, Såhär ser min nya design ut :) Som är gjord av Mimmi, Jag ville ha svart,vit och chockrosa, och det blev coolt! :)
Men vad tyckte ni? :)

Imorgon så är det back to hell! Jag gillar verkligen inte skolan, det är så tråååkigt men jag ska försöka plugga lite bättre den här terimen än vad jag gjorde förra terminen, men seriöst vad är det för bra med skolan, jo man lär sig ju saker men det är ju typ det enda.. fast den här terminen har vi musik istället för bild :) och jag menar musik i skolan är ju kul ibland ... när vi spelar gitarr, eftersom jag kan spelar gitarr. Så idag får jag faktiskt klaga!

Nästan hela dagen idag så har säsong 1 av Veronica Mars gått på 2:an och den serien är ju såå bra, så jag har bestämt mig att köpa säsong 2. Ska nån mer än jag se grammis galan idag? :)


Kommentarer
Postat av: Jennie

jättefin design!

2009-01-07 @ 22:22:26
URL: http://hallon8.blogg.se/
Postat av: Hanna ^^

blev ju as snyggt!! :) <3

2009-01-12 @ 21:41:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0