Plugg och mera plugg

Imorgon är jag ledig :D :D :D, eller delvis vi har sånt där introdiktions "möte" imorrn med sin mentor och det är i 20 minuter och jag ska vara där 13.30 så är jag ledig resten av dagen, snacka om skönt!! Yeah.
Men så har ju läxorna börjar komma in i livet igen, tills på torsdag har vi matte, fredag har vi översättnig och glosor i spanska och 20 glosor i engelska som vi fick idag, skulle fått dom i fredags men hon glömde,. så lite sur blev man allt.

Ikväll börjar Andra Avenyn igen 21.00 :D det ska bli kul, har följt det nästan sen början men det börjar kanske bli lite för mycket drama men den är bra iallafall,.



Hörs ikväll,. om jag har nått att berätta :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0