Sen uppdatering

Igår var nog en utav mina roligaste kvällar. Vi kom dit vid 19.00 och då hade dom maten klar och den var jättegod och efter det blev det lite glass med frukt, och jag och Lisa börja spela ett spel som heter Hotell och det är skit kul, sen gick vi ner i källarn allihoppa för att spela byzz, och det var jättekul sen blev det att vi spela klart hotell och käka jättegod choklad tårta med grädde sen somna lille man (Lisas lillebror) och jag och Lisa gick in på hennes rum och rocka loss till Madonnas nya skiva och ca1 minut före tolvslaget skulle Lisa testa ett tomtebloss och brandlarmet gick på så kom tolvslaget och vi försökte få tyst på brandlarmet och sen nån cikund efter så skåla vi och tände nya tomteblos och då gick inte brandlarmet på, hehe. och där dom bodde så hållde dom på 1 timma med fyrverkirierna om inte längre. En riktig toppen kväll!

Idag så ringde en kompis mig vid 11.00 och fråga om vi skulle göra nått och då var jag halvdöd men vi bestömde att vi skulle träffas kl.12.00 så det var bara att gå upp och göra iordning sig, men det gick. och resten av dagen har jag tittat lite på tv:en och så.


Lisa och Viktor.. Och vi spela Hotell.

Vi var väldigt koncentrerade när vi spela byzz...!

Jag rocka loss till nån utav Madonnas låtar! =P

Lisa dansa..., eller nått liknande. =P

Happy New Year!!! =)


Ja, här var lite utav min nyår i bilder,. hehe!
God Natt och sova gott.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0